Jump to content

1969kappa

Members
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41 Excellent

About 1969kappa

  • Rank
    S5

Recent Profile Visitors

509 profile views
  1. 1969kappa

    70s & 80s Lifestyle

    The gas was best you could lift it up and balance it on a milk bottle(lol perfect for job)and this would stop the needles from spinning
  2. 1969kappa

    Perfect Albums

    The Jam - snap is a classic album , The Who- Quadrophenia is an all time classic
  3. 1969kappa

    classic films,tv shows and cartoons

    Was this with the voice of Kenneth Williams ?
  4. 1969kappa

    classic films,tv shows and cartoons

    Wasn't this an australian film also the were called B movies back in the day I think
  5. 1969kappa

    70s & 80s Lifestyle

    crashed one of these into a tree when I used to help on a milk round to make £ when I was at school it was the tree or a metro it had been snowing (should have hit the metro shit cars)
  6. 1969kappa

    Retro Sweets, Chocolate and Crisps

    TABS were nicer they were softer and fizzier
  7. 1969kappa

    classic films,tv shows and cartoons

    lol nice one thank you big ska fan myself
  8. 1969kappa

    classic films,tv shows and cartoons

    ahhh the best bit is missing the theme music wow classic northen soul tune
  9. 1969kappa

    classic films,tv shows and cartoons

    Yeah but as adults (sort of lmao) we pay more attention to this shit now lol
  10. 1969kappa

    Donation Information

    Thank you taking a few weeks off after working 6 sometimes 7 days a week for 4 years building the new bridge near me need to finish my MAME arcade machine off lmao should be working again in feb there's plenty being built in my area and I've got a few tickets(licences) to help out in applying for jobs
  11. 1969kappa

    Donation Information

    Don't worry found it on the home page lmao what a muppet I am hope you received it thank you for all your time and effort you and a lot of other people put in if I had more I would have upped it just because of the fun I have here and playing emu's (just been made redundant lol 31/12/18 what a way to start the year )anyway cheers once again long may it continue 1969kappa
  12. 1969kappa

    Donation Information

    How do I donate I will throw a tenner in if you tell me how
  13. 1969kappa

    Old Magazines

    second hand plod mags wow risky could be a sticky situation lol
  14. 1969kappa

    Old Magazines

    Escort lol an old classic along with Razzle and Fiesta not that I every read any of these lmfao yeah right
  15. 1969kappa

    70s & 80s Lifestyle

    Days ....(you missed it of the good old)
×